Darmowe kompleksowe oprogramowanie do zarządzania obsługą klienta.
Freshdesk to darmowe oprogramowanie do obsługi klienta. Używane przez wiele dużych korporacji do obsługi swoich klientów, oprogramowanie oferuje kompleksowe doświadczenie zarządzania.
Usługa zintegrowana
Opierając się na zespołach pracowników pracujących razem, Freshdesk umożliwia zintegrowaną obsługę klienta od pierwszego kontaktu do ostatecznego rozwiązania. Zapytania klientów są rejestrowane zgodnie z potrzebami klienta i są wysyłane odpowiednie standardowe wiadomości lub połączone z odpowiednim pracownikiem. Wiadomości są rejestrowane według pilności i otrzymują ramy czasowe na odpowiedź lub rozwiązanie, jak wcześniej ustalił właściciel lub menadżer. Mogą być one następnie wysyłane do określonego działu lub pracownika dla dodatkowej wyjaśnienia. Projekt Freshdesk sprawia, że jest bardziej odpowiedni dla dużych korporacji, ponieważ dodatkowe szczegóły pozwalają na jednolite doświadczenie klienta i monitorowanie personelu, również za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Mimo to, najprostszy darmowy pakiet zapewnia pewną wartość dla mniejszych operacji dążących do profesjonalizmu. Pakiety zawierające większość bardziej przydatnych funkcji są wyceniane na zmienną skalę w zależności od liczby agentów korzystających z usługi.
Większe znaczy lepsze
Freshdesk to jedna z bardziej kompletnych usług zarządzania obsługą klienta dostępnych na rynku. Chociaż skupia się na dużych firmach, próbując stworzyć zintegrowaną usługę między działami, podstawowy pakiet darmowy wciąż oferuje wiele możliwości.